PENAMPILAN SI HORAS DIANGGAP ENTENG

Petrus M. Sitohang

Penampilan si Horas memang jauh dari keren. Maklumlah dia dibesarkan di desa Urat Samosir yang keras, makan jauh dari gizi yang memadai, dan di luar waktu sekolah kerjanya menggembala kerbau peliharaan keluarganya hingga petang. Karena ekonomi keluarga yang pas-pasan dan banyaknya adik-adiknya yang harus ditanggung, orangtuanya hanya sanggup menyekolahkan si Horas sampai tamat STM.

Pada awalnya si Horas diterima bekerja hanya sebagai karyawan teknisi biasa. Namun karena tiap tahun dia menunjukkan prestasi kerja yang selalu sangat baik, pandai bergaul, senang dan cepat belajar teknologi dan pengetahuan baru dan menunjukkan sifat kepemimpinan dan tanggungjawab yang tinggi akhirnya dia dipromosikan menjadi Asisten Manajer bagian Maintenance di perusahaan bekerja di Bintan Resort. Pengakuan tersebut semakin membuat si Horas gairah bekerja apalagi sekarang dia diberi fasilitas mobil kantor.

Suatu hari si Horas yang sedang dalam perjalanan pulang dari tugas luar kantor berhenti di pintu masuk kawasan Bintan Resort. Seseorang yang rupanya ingin masuk ke kawasan tersebut meminta tumpangan mobil yang dikendarai si Horas.

“Siang mas. Apakah saya boleh menumpang ikut ke Bintan Resort?” tanya orang tersebut kepada si Horas.
“Silahkan” jawab si Horas tanpa ragu.
“Ada keperluan apa ke Bintan Resort”, tanya si Horas sambil mengemudikan mobilnya.

“Saya dipanggil untuk wawancara kerja mas,” jawab orang tersebut dengan rasa bangga. “Sudah lama saya melamar dan ingin kerja di sana mas. Tapi baru kali ini dipanggil”, lanjut orang tersebut dengan rasa percaya diri.

“Bapak melamar di bagian apa?”, tanya si Horas sedikit menyelidik. Dia sendiri pada hari itu memang ada jadwal wawancara dengan beberapa calon karyawan baru di departemennya.

“Bagian Maintenance mas”, jawab orang tersebut mantap. “Ini ada surat panggilannya, saya diminta menghadap bossnya. Namanya Pak Horas…. Katanya pak Horas itu boss yang tegas tapi baik lho mas,” kata orang tersebut semakin bersemangat.
Si Horas mulai merasa tidak nyaman.

“Ngomong-ngomong, mas sudah lama kerja di Bintan Resort ya?” tanya orang tersebut tidak perduli dengan si Horas yang semakin tidak nyaman.
Dan sebelum si Horas menjawab orang tersebut melanjutkan “Gimana mas, enak kerja jadi supir?”

Iklan

28 thoughts on “PENAMPILAN SI HORAS DIANGGAP ENTENG

  1. Marudut Pasaribu berkata:

    Wakakak…dang marnasib ibana bah…interview pertama langsung gagal. Kalaupun diterima paling jadi tukang rumput.

  2. Maulina br sirait berkata:

    Lucu benar ceritanya , pertanyaan yang lugu & polos, tapi it’s ok ” boss yang tegas dan baik ” pemimpin yang seperti ini yg diharapkan para karyawan/ti.

  3. tanobatak berkata:

    Na adong do ra supir ni Samosri Pribumi mirip tu lae Horas 😀
    Ah …. ai pengalaman ni ise ma nuaeng on ate ? 😀

  4. Rondang br Siallagan berkata:

    Hanya meramaikan suasana aja dach…Hahhhahhaha..lucu ceritanya. Kasihan juga sich ….Pak Horasnya. Ada aja..sich…

  5. Sampe terguling guling aku tertawa membacanya di rumah jam 2 pagi. Istriku sampe terbangun marah2. hahahaha lucu kali.

    Tulang, kenalin dulu aku sama si Horas par Urat itu. Penasaran kali aku kaya apa orangnya… hahahaa

    *** Pikki, olo do i ra mirip tu laenta Parbintan i 😀

  6. @ marudut pasaribu
    lae tunggu aja kisah selanjutnya bagiamana nasib orang tersebut saat wawancara…

    @humbang hasundutan
    Rap mekkel ma hita lae…. Taringotna mar lae do iba tu hamu? Dang binoto margamu. Hela ni Purba par humbang do iba nian. Didia do boi hita pajumpang molo mulak tu humbang, di dolok sanggul, manang di bakkara do?

    @br Sirait
    Memang sifat-sifat asli orang batak banyak yang sesuai dengan karakter pemimpin dan lebih disukai oleh para pemilik/pemimpin perusahaan milik asing. Misalnya senang bicara lugas, jadi maksudnya lebih mudah ditangkap oleh lawan bicara.

    @tano batak
    Memang naik sampri do si horas sian urat langsung tikki berangkat tu bintan na uju i… Jala ido tong cita-citana, dang mulak ibana sian tano pangarantoan molo so adong hepeng manuhor apala 3 motor sampri na laho usahahononna di samosir na uli i.

    @br Siallagan
    batas antara sedih, lucu dan bahagia memang tipis ito. jadi senyumlah selalu menghadapi kenyataan…
    songon hata ni ende i: “ndada tartangishon, umbulusanma ni endehon..”

    *** Sabar ma lae mamereng pangalaho ni si Humbang Hasundutan i, sasintongna Naipospos do i, alai maila. Hurang keren dope au huroha gabe dongantubu di ibana. Molo mulak ibana tu hitaan sian Kanada pintor hupatungnama i. Hape sangkapna naeng gabe kappung di Kanada, ba dia boi songon i ate lae?

  7. borue berkata:

    ha..ha…ha..
    emang tampangnya horas kayak supir kalee
    bukan tampang orang punya jabatan.
    lucu juga.

  8. suhunan situmorang berkata:

    Hujamin, sian marga Sipitu Ama (Situmorang-Sitohang) do si Horas on, alana hutana di Urat 🙂

  9. Rondang br Siallagan berkata:

    @ Pariban Sihotang eh salah Ito Sitohang….(mirip sekalipun kedua marga ini..apa satu keluargakah ini?).

    Ya..memang…kita harus tersenyum. Kalau perlu sepanjang hari…sampai suami dan isteri ..negor.
    Kenapa sich ni…senyum-senyum terus, gila apa2…hahahaha…

  10. Humbang Hasundutan berkata:

    Horasma lae Par Bintan, nunga huengkelhonbe lae. Marga Meha do au, sian kec. Parlilitan. Marhula hula do hami tu hamu, angkangborungku br. Situmorang Suhutnihuta sian Samosir. Inanguda br. Sitohang sian Parlilitan, Nunga tung singkopbe parhula-hulaon i tu hamu.

    Hea do ahu sian huta ni simatua muna i lae, mardalan au sian Dls mamolus huta Pollung sahat tu Bakara. Hu dalani sude Bakara i lae, dohot angka mata mual na adong di si, marbiliar jo satongkin, dungi mulak muse tu Dls mamolus huta Sosorgonting. Tung sada pardalanan na pasonang roha lae.

    Molo naeng pajumpang hita di Bakara, andiganma tutu ate lae, asa laho hita tu Batu Sapsap na di Bakara i, diboto lae do tahe Batu Sapsap i? Asa ta bahen panjat tebing di si lae, alana cocok do hubereng par rahisna i.

    Unang pabege bege hamu hata ni abang Monang i, na godang kesset ni. Ibana nama the most keren ianggo di Naipospos do.

    *** I ma daba umbahen marmarga hita dibahen ompunta. Nunga Lam tangkas hape na hulahulanta do Sitohang. Unang sampe dipatorang lae Sahat Nainggolan belangmu tingki di Batam, da!. 😀

  11. Anson Simanjuntak berkata:

    Biasana halak batak do nean na sering songon on.
    Sok Akrab. Alana heado daba ujui dongan mangalamar to Pabrik Es Pematang Siantar. Paima Jam 08:30 WIB, dongan on Mimum kopi di kode kopi. Na so parbinotoan na marsitandaan ibana dohot dongan na sahuddulan. Disukkun dongan sahuddulan nai ibana., ” Lae mau ngelamar kerja ya !!!. Dialusi dongan on ” Ya Lae” .
    Disukkun dongan nai muse., ” Siapa yang bawa “.
    Dialusi ” Saudara saya yang menjadi Personalia perusahaan ini “.

    Selanjutnya hanya dijawab ” Oh … Oh … Oh ….”

    Singkat cerita interview ma dongan on di perusahaan ni. Na so parbinotoan na, Dongan na na minum kopi di kode i do Personalia di Perusahaan ni.
    Gabe Maila ma attong ibana. Pajago-jago on (sok Akrab)

    Ido umbahen hudok akka halak hita do na jot-jot nian si songon on.

    Horas ma dihita saluhutnya.

    *** Pas ma i lae… 😀 Ai holan halak hita do nuaeng na songon i 😉

  12. riyanthi berkata:

    Aduh, luccu kali tulang, sampe heran orang di sini, aku kok ketawa-ketawa sendiri, ha..ha..ha..

  13. @borue
    Tampang memang bisa jadi berkat bisa juga jadi penghambat. Tapi isi kepala biasanya tidak selalu sepadan dengan tampang ito…

    @abang suhunan situmorang
    dongan parhundulta mai i abang. molo mulak ho tu urat boi ma sukkononmu isema anakni par hutai na margoar si horas na mangaranto tu bintan. hehehehehe…

    @rondang br siallagan
    boi ma ra hita mar pariban ateh…alana boru sitanggang do oppung ni bapa…

    ala ditonahon amangtuahu na hinan asa adong hami nang apala sahalak mulak marboru sitanggang, uju naposo hinan sanga do ni better-better boru sidabutar jala sanga do leleng mardongan-dongan dohot boru saragih sumbayak…. jadi nang pe sundat gabe rokkap ni pamatang tong do hamu boru ni parna i nianggap pariban…

    ima nai …nungga gabe rarat ateh…

    @humbang hasundutan
    mauliate ma lae. nungnga dipatakkas hamu partuturon. sian hami pe, apala ito na hutodohon tu marga pospos do saut. di jakarta do nuaeng halak lae i. di surabaya do nuaeng halak amangboru simatuani ito. nalambokan pakkataion ni amangborui jala naburjuan.

    adong do nian rencana bulan Juni on mamboan inang bao muna dohot paraman nang maen muna mulak tu huta ni natua-tuai di bakkara sekalian mamereng pesta danau toba. atik beha adong tikki muna boi hita pajumpang di bakkara manang di dolok sanggul manang di huta tinggi. hupaboa pe haduan muse rencana pastina…

    @anson simanjuntak
    kadang-kadang adong do labana sok akrab…asa pittor lancar komunikasi. alai molo pas dang di ari na denggan gabe songon calon anak buah ni si horas ima.

    taringotna di siantar dope lae nuaeng?

  14. Anson Simanjuntak berkata:

    Daong be Lae nungga di Tangerang Na Abu-abu on ahu, alana molo di Siantar ninna ” Nabalau “.
    Natua-tua i tinggal di Simpang Dua, P. Siantar.

    Horas.

  15. batuhapur berkata:

    hahahhahah…nga boi nuaeng hubayangkon tampang ni si Horas on…sampe dianggap supir… daga puang…nga manarita tondi ni sihoras mambege i….

  16. hendry berkata:

    Ai alani si horas on gabe martarombo ho appara HH tu lae parbintan i, matteh ho, sai dilaluni ho hula-hulam/tulangmu, anggo au dohot uda monang on di koyokkon ho, lomomma…
    anggo na gabe bal-balon ni halakon nadua (dht amang par-sordam i) ho innon di partungkoan on, hami nadua dnag parsidohot bah,….ate dangi uda?….

    lagian, molo naeng mekkel-ba mekkel ho, mumpung gratis mekkel dison, ….ai holan dison nama boi iba mekkel, anggo diluar an (dang dohot di hutamuna i…) iba mekkel, olo di lutung jolma….

    holan mekkel iba saotik, nga tor didok tetangga i,…
    dasar batak,..ketawa lagi, batak lagi,..apa gak ikut susah apa, karna kenaikan BBM ini….

    molo attar dao iba mekkel muse,…batak sinting lu, harga beras naik,…….ketawa lagi…

    nang di kumpulan ni akka dongan batak pe..olo di pissang iba mekkel,….Na boa do lae on, na lari do kilometermu? sai mekkel, dang diboto ho naung naik arga ni tuak?? nang argani TAMBUL? apalagi dohot arga ni SINAMOT??

    alai, anggo di partukkoan on, boi ma iba gratis dan aman mekkel….

  17. @batuhapur
    marsitandaan marga ma jo hita lae, asa binoto partuturan… Jala ido pesan ni lae Naipospos, asa sitedak rupa siboto goar ninna hita.

    @hendry
    Nakkok pitaho argani bbm manang sembako unang gabe lupa hita mekkel lae… adong datu na mandok muttul do ninna ula-ula ni datu di jolma parekkel….

    Apala nabinoto ma naung godang tamba arsak ni dongan jolma di negarata on asa diringkotkkon manurat-nurat da boi paro ekkel ni akka dongan dohot ale-ale di partungkoan on.

  18. simbolon berkata:

    Olo lae au pe si Horas do tamat STM 1991 sian Mogang jonok Urat
    Maksud hu sikkola di Mogang alai a lobi 10 tahun dao sian Sumatra jala godang do dongan sagoar hutanda hian di huta. Molo dipapungu lae nian asa marrapot jo hami na sagoar …. a porlu bahason cerita taringot tu hami na sagoar.

    Mauliate,
    Simbolon

  19. @ Lae Simbolon,

    Unang gabe manarita hamu lae sarupa goar muna dohot tokoh hayalanhon. Di Bintan pe adong do tolu halak dongan na margoar si Horas. Alai dang adong maksud na marningot ula-ula manang sifat-sifat ni halak i na huceritahon dison.

    Nungnga hupatorang tu lae Naipospos, boasa hupillit si Horas goar ni tokoh idola hon. Ala horas do huhilala hata Batak na sun denggan pabaritahonon tu sude bangso patuduhon na denggan di bangso Batak.

    Ala hubaen do horas sebagai teks pembuka di blog hu, molo pajumpang manang ro imel ni angka dongan-donganhu naung leleng dang jumpa nungnga gabe halak i parjolo mandok horas tu ahu…Sada nadenggan ma huhilala ni promosihon hata Horas on marhite sirikkot-rikkot i partungkoanta on…

    Sai anggiat marhiate dalan songon on boi lam diantusi halak si leban lapatan ni hata horas dohot habatahon. Ala par horasan di hangoluan do inti ni habatahon huhilala…

  20. Rondang br Siallagan berkata:

    Ito Simbolon, songon na nidok Pariban Sihotang..dang adong maksud ibanna neang mancaritahon sifat2 sada-sada halak terutama margoar Horas.
    Unang ma apala muruk/sogo rohamu seharus na bangga ma hamu alana goar Horas i sebagai Idola.
    Di pintu jabu nami pe dibahen nami do plangkat sian ukiran kayu na margoar HORAS.
    Di sukkun halak ma, Aha do lapat ni Horas?..(Nga diboto hamu kan). Jadi mangatusi ma halakki..Ooo..I do..ninna!. Molo halak batak na ro, aha ma komentar ni halaki…Di tingki di bereng plangkatti..Apalagi molo baru pajumpang/ro tu jabu. Bah ..ai.disambut do hita ninna ..Bah HORAS ma tu hamu bo…Bah..HORAS..
    Jadi songonna promosi do Ito..
    Sahali nai..unang ma apala sogo roham manjaha cerita si Horas i..Rap mekkel ma hita. Mauliate..

  21. Bonar Siahaan berkata:

    Gabe hira tamba poso iba manjahai na adong diblog on. aaah…… tahe patibuhu iba tubu alai hurang tibu saotik nari.
    Horas ma tu si Horas,alai unang ma songon na tarsurat di ginjang ni pintu RS HKBP Balige nauju i “HORAS BE MA” ai gabe negativ do lapatan ni horas be ma.

  22. @ amang Bonar Siahaan
    Molo boi marhite siringkot-ringkot sisongonon gabe makkilala tamba poso hamu amang tuanima nidok tu tuhani. Jala mandok mauliate ma hita tu lae Naipospos na paunehon partungkoanta na sun denggan on ingananta marnonang.

    Ingot-ingot amang ma jo ceritani Amalloppas na di opera Serindo manang opera Saut Sinta Nauli najolo…Nungnga masihol iba marningot…

    @lae Bone Sinaga
    Ujungna dijalo si Horas do ibana. Ala nungnga marsitutu hian haroa rohani si bae i, diboto do mangalusi sude sukkun-sukkun ni si Horas tikku interview. Diboto tong tikki dilehon si Horas sukkun-sukkun na sun maolna.

    “Kamu bisa membedakan nyamuk jantan dengan yang betina?” ninna si Horas tu si pelamar i.

    “Bisa pak Horas ninna bae i mangalusi sikkap…”
    Dipatorang ibana ma tu si Horas, jala tikkos do tutu alusna i…

    Alai dibaen si Horas ma ibana masa percobaan 3 bulan. Karejona, mamilangi lampu-lampu na ro tu pantai BIntan Resort selama 3 borngin saminggu. Jala lulus muse do bao i…

  23. Eston H Sianturi berkata:

    Memang antar adong do halak hita na songon si Horas on “Stel yakin modal nekad” jala dohot iba mengkel tong do ra hea niulahon songoni…..
    Horas tu pariban Indah Manurung…. (manompang jo lae blog muna on…..sai hira si Horas i ate?)

  24. Au do i na manumpang i. Nahubereng do marsiganjangi celana ganjang di Pak Horas i (sonari hujou ibana bapak), sipatuna di jolo tumitna, dungi sasilonna (kukunya) birong-birong(hitam-hitam) jadi husangka ma supir na baru marbengkel ibana.

  25. Manurung berkata:

    Horas ma tutu ito ( Ito nikku majo atik na marnamboru do Iba),

    Didia do huta ta ito boru manurung?

    Denggan alusi ito, lae si Eston ni.

    Horas ma tong tu lae niba si Eston.
    Dohot tu sude na di blong on….

    Mauliate

    ***Horas lae Manurung… didia do hamu maringanan 😉

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s